SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN.

Först kommer lite Johan Palm frågor:

Hur många gånger har du träffat Johan Palm? J
ag har träffat honom 2 gånger
Vart någonstan? Första gången i Karlskoga och andra i Mariestad!
Gillar du han fortfarande lika mycket som du gjorde när du började gilla han? Nej det gör jag inte, jag har typ glömt bort honom lite, men klart jag gillar honom än men inte alls lika mycket bara
Gillar du Henrik Palm lika mycket som Johan? Nej inte riktigt.
Vad heter du på Johans sida? TinaGriberg
Hur länge har du gillat Johan? Sen han sjöng when you were young i idol 2008
När var första gången du började gilla han? se ovan
Hur var det första gången du träffade han? Det var super kul, var lite nervös men det gick bra.
Vart var det?
Karlskoga
Har du mycket affischer på väggen med han? Nej, har bara 1 nu
Har du varit hemma hos han, Vet du vart någonstans i mjölbu han bor, har du hans nummer? Nej det har jag inte.
Är du kär i han? Nej, har inte vart det heller
Tycker du Johan är snygga? klart han är!
tycker du Henrik är lika snygg som Johan? Nja jag vet faktiskt inte

Nu lite annat! :

Vilken skola går du på? Mörmon

Hur kär i Nygren är du på en skala 99-100? Hahaha, jag är inte kär i honom, vi är bara kompisar.

vad gör du helst på fritiden? Är med kompisar elr dans elr något

är du kär? Nej, eller lite kanske.

vad har du för förhållande till nudlarna!? Jadu.. Nudlar gillar mig :o

vad brukar du och rasmus (hunden) göra? Allt möjligt, busa :D

vem ska få ta över efter rasmus? Dom som äger hunden?

om du gillar någon, påminner hans namn om en alkoholhaltig drink? Hahah, om jag gillar honom så ja.

vad har du lärt dig av utrycket "don't drink and drive" ? Ingenting, aldrig hört.

vad gillar du med ditt namn? Ingenting.

hur länge kan du skrika utan att andas? Jag vet inte, det får jag se när jag gör det.

vem känner du som har finast ögon? Jaaaag (a’

har du testat martini?  Hahah, nej

brukar du faila på Curling? Har aldrig testat faktiskt.

vad vill du har i födelsedagspresent? Allt möjligt : ))

om du va tvungen att radera en blogg, vilken skulle du ta, din eller hannahs? Varför skulle jag ta bort Hannahs, då tar jag ju bort min.

tror du på gud? Sara tror jag på iaf ; )

finns det en plats för dig här i livet? Ja, annars skulle jag väl inte leva? ;)

är jag en bra vän (Hampus) ?(a)  Ja det är du.

saknar du gunn-britt  (min gamla lärare) ? Jaaa, jag gör faktiskt det.

vad säger du om jag säger blä? Usch då.

om du har 10 kr, men hoppar på en, hur många har du kvar? det bror på, om det är en 10 krona.

Inte så himla seriösa frågor.
Nästa gång för det bli bättre tycker jag. :)


Kommentarer
Postat av: Nygren

Vem vare som fråga om duva kär i mig

2010-01-17 @ 22:55:29
Postat av: Tina

sv till nygren: hahahha, jag vet inte, det var anonym.. :P

2010-01-18 @ 10:25:03
URL: http://tinagriberg.blogg.se/
Postat av: nygren

säkert putte

2010-01-18 @ 19:31:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0