Spider- Man <33333333

Jag älskar Spider-Man! :)
Hihihihi!

Hannah, Nygren och Patrik åkte nyss!
Dagen har vart bra!
Först åkte jag till Hannah så kom Nygren!
Och det var så jävla kallt ute, så mina fingrar svullnade upp.
Jag blev faktiskt rädd!
Sen mötte vi Patrik.
Så gick vi till pizzeria City och köpte pommes frites.
Sen hem till mig och det tog typ 1032048567487 år för dom att gå!
Men när vi väl kom fram körde wii sports resort!
Och jag ägde ut dom!
Sen körde vi guitar hero.
Men dom klaga på min gitarr, men det är fan inge fel på den.
Så sluta klaga! alla gittarer är inte lika..
Sen satte sig Hannah vid datorn, så kommer Patrik och ska kamma hennes hår, men han trasslade bara in allt, och typ drog sönder hennes hår! xD
Sen skulle jag äta, då blev dom jätte tysta.
Sen när jag kom upp igen hade dom pratat om as mycket saker!
Och när vi satt och åt berättade Tobias att Spider-Man 3 gick på TV.
Då fick ju jag damp, så jag kollade på den medan dom satt och dampade!
Sen åkte dom hem.
Och nu sitter jag här, och hoppas på att Hannah lägger in bilder på hennes blogg som jag kan lägga upp senare!
För jag har ju dock ingen kamera....
Men tack för dagen!

Pussssss

Jag måste säga en sak också!
Hahah, det är så himla roligt.
För Patrik är så kaxig mot min bror när han inte är hemma.
Men när han kommer blir han as rädd! xD
Hahahahha
bööhöhööhöhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0