Nejnejnej

Jag kanske är laktos sak.
Jag kan inte stava till det så jag säger Laktos sak.
För i Torsdags så åt ju jag och hannah godis, och då åt jag ju choklad, då fick jag jätte ont i min mage.
Så frågade jag någon om jag kunde vara allergisk mot något som jag har ätit.
Så sa Nygren att det kunde vara chokladen.
Men jag tänkte inte mer på det då.
Sen igår när jag var på hockeyn.
Så köpte jag choklad, då fick jag as ont i magen.
Så då var det bara att gå på toa.
Sen hade jag åt lite, men sen gick det över.
Sen förut kom jag på att när annie sov hos mig, så drack vi oboy, då sa jag till henne att jag fick ont i magen av oboyen.
Så det kan vara så.
Men jag vill inte det.
För jag älskar choklad!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0