jaaaaaaaaaaaaaaaaag kommer inte på något.

Halloooo bloggen.
Har nyss ätit lite och så.
Och nu väntar jag på att BECCCCCK ska börja
Men den har jag redan sett typ 29483958398 gånger.
Men det är den bästa beck som finns så jag måste se

Dagen har iaf vart bra, vi gjorde inte så jääääätte mycket typ
men det har vart kul!
Och på vägen hem slängde Nygren och Patrik mig i snön...
Typ 485498549 gånger, och jag skrek ju lite också
så om någon hade sett oss hade dom trott att jag blev våldtagen eller något sånt hahahha.
Så när jag kom hem var jag liiiiiiite blöt kan jag lova!
Så jag fick sätta på mig mjukis när jag kom hem
och det var riktigt gött vill jag lova.
Men nu ska jag kolla på Beck
hörs senare skulle jag tro.
Pusssssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0