Huvudvärk..

Nu ligger jag i med datorn i en soffa typ.
Jag vet inte vad det heter..
Och jag har riktigt ont i huvudet..
Jag vet inte vad det är med mig, jag har ont hela tiden..
Funderar på att lägga mig och kolla film elr något!
Om jag hittar någon bra, annars får jag väl sova.
För jag orkar inte sitta här längre..
Och jag blir så trött för jag lyckas trycka på en knapp på tagentbordet så allt blir helt fel när jag ska skriva så det blir lite konstigt nu!
Jag vill se mer Spider-Man men jag vet inte om det finns fler..

Någon som vet?
Så snälla säg det då.
För jag måste se fler jag har blivit nörd i det nu!

Men nu ska jag göra mig i ordning och lägga mig och kolla film!
Hare bra!
Pusssss alla söta läsare!♥

Kommentarer
Postat av: hannah

spiderman 4 kommer 2011 , haha ;)

2010-01-06 @ 02:23:09
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/
Postat av: annie

jag tror vi har 1an, 2an och 3an, du har ju redan sett dom nu men, ifall du vill låna ;)

2010-01-06 @ 14:13:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0