Hemma nu!

Kom nyss hem från Hannah!
Skulle hem och äta.
Men jag var inte så jätte hungrig.
Men jag hade velat åka tillbaka till Hannah
men jag orkar verkligen inte, jag är så himla trött..
Så jag ska nog bara vara hemma nu och ta det lugnt!
Ska lägga mig tidigt idag också!
Hoppas på att jag kan sova inatt iaf...

Imorgon blir det kanske Hannah en stund får se.
Sen åker jag på hockey.
För Tobias har match och Lina ville att jag skulle hänga med!
Så jag åker vid 5 tror jag elr något sånt.
Det var i Karlskoga så jag får åka bil en stund imorgon..
Men det gör väl ingenting.
Jag har ju iaf täckning där (y'
Får se om jag har i ishallen bara.
Det brukar vara dåligt i ishallar!...

Men nu ska jag sitta här ett tag till.
Sen går jag in och duschar! :)
Skriver mer senare!

Pusssssar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0