Godnatt .

Nu har mamma precis gjort flätor på mig!
Hoppas det blir bra också! :)
Så nu ska jag ner och ta en panodil.
Har världens jävla växtvärk.
Jag är så jävla trött på min växtvärk nu!...
Sen efter det lägger jag mig och smsar lite,
sen ska jag sova!
Så jag bloggar inge mer idag!
Men vi hörs imorgon!
Eller hahah.
Jag bloggar visst mer idag!
Och vi hörs senare idag!
Gud vad smart jag är! :)
Jag tänker på när jag vaknar är det är en ny dag.
Även om klockan är typ halv 2 på natten så tror jag fortfarande att det är samma dag, men sen när jag vaknar på morgonen är det en annan dag!

Aja,smsar när jag vaknar imorgon!

Pusssssss

Kommentarer
Postat av: A.C

kl e över tolv.. jag ska försöka att lägga mig tidigt lah..måste vända tilbaka dygnet.eftersom jag har en tenta på måndag..måste då vakna tidigt. .. asch:(



godnatt på dig^^

2010-01-10 @ 00:24:53
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: foxiee

Du borde bli medlem på frossle! Man tjänar massa pengar på sin blogg, riktigt snabbt.. Och om du går in via min länk -översta inlägget- så får du 50 kr gratis att börja med! Det är helt gratis för dig och ingen åldersgräns.. bara ett tips, det blir roligare om man får betalt för all tid man lägger ner på en blogg tycker jag :)

2010-01-10 @ 07:15:23
URL: http://foxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0