Godmorgon!

Vaknade för typ 20 min sen ungefär.
Jag vet inte vad det är med mig.
Jag är trött hela tiden, men jag orkar inte sova länge.
Mamma tycker också att jag är trött hela tiden så...

Men idag ska jag iaf va med Hannah.
Får se vad vi gör, hoppas bara vi gör något roligare än igår, vi bara låg och kollade på TV hela dagen typ, men det var ganska gött men a.
När Hannah smsar börjar jag nog göra mig i ordning.
Och så ska jag göra nudlar senare också.
Jag älskar nudlar, det är super gott! :D

Och som ni kanske märkt har jag slutat med DAGENS LÅT.
Fast jag har inte slutat, jag ska bara lägga ut när jag har någon låt.
Inte när jag måste bara ta en låt och lägga ut liksom!

Men jag skriver mer senare.
Ska ner och lägga mig och kolla lite på TV nu tills Hannah smsar!
Men ni får ha en bra dag!
Pusssss

Kommentarer
Postat av: mjukisbyxaaa.blogg.se <3

Nuddddllaar e skiit gottt! mm... :D



Braa blogg :D

2010-01-05 @ 19:47:59
URL: http://mjukisbyxaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0