Godmorgon bloggen!

Vaknade vid kvart i 9 idag, kunde inte sova...
Så jag gick upp då och kollade TV lite.

Men dagen igår var bra iaf!
Naglarna blev ganska bra, bara att det är svårt att skriva!
Men i skolan mådde jag inte så bra, hade ont i huvudet hela dagen.
Men SO provet gick bra iaf!
Sen efter skolan åkte jag till Hannah så satt vi vid datorn en stund
sen gick vi till ica och sånt, och så köpte ju vi lösnaglar också ju!
Sen tillbaka till Hannah och få på sig dom och så.
Sen hängde vi med Nygren, Patrik, Karlsson och Kenny till ica.
Dom kastade massa snöbollar som jag fick på mig.
Sen när vi kom hem igen, kollade vi på lets dance lite.
WILLY ÄR KVAR!!!! <3333
Sen kom mamma och pappa och hämta mig 11 något sånt.
Sen när jag kom hem åt jag sen la jag mig, jag somnade på en gång!

Men idag ska jag nog va med Annie och Christoffer hoppas jag!
Det blir kul skulle jag tro, hoppas det blir så också då!

Visst blev det lite gulligt ändå? ;)


Men vi hörs senare!
Massssssa pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0