Godmorgon!

Hallooo.
Åkte inte till skolan idag.
Mådde inge bra när jag vaknade i morse så jag stannade hemma.
Så nu har jag precis kollat Linas kvällsbok!
Och jag är jätte hungrig, har inte ätit något sen igår vid typ halv 3..
Och jag orkar inte stå och laga mat heller..
Men imorgon blir det nog skola
och då har vi prov också som tur är har jag med mig grejer hem
så jag kan plugga, men jag skulle vilja göra det på måndag elr tisdag ist..
Eftersom jag är sjuk så jag inte kunnat plugga liksom.
Men i morgon efter skolan ska jag iaf va med Hannah tror jag!
Om jag mår bra och så, men det gör jag skulle jag tro!
Då ska vi kolla på Lets dance!
Då blir det nog att kolla lite bättre än vad vi gjorde förra veckan!
Men nu måste jag äta något.
Hörs senare!
Puss på er!

Tina saknar Rasmus väldigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0