Godmorgon!

Nu har jag precis gjort mig i ordning
och ska snart åka iväg till skolan..
Jag mår inte så jätte bra idag, förkyld och ont i min tå.
Och mamma har inte skrivit lapp till idrotten, så jag vet inte hur jag ska göra riktigt, jag får väl säga att jag är förkyld och så då.
Och idag ska jag få fortsätta med min söta mössa.
Jag ska nog få ta hem den idag också, så jag kan göra hemma!
Efter skolan idag vet jag inte vad det blir, plugga tror jag.
Har so prov, och det ska gå riktigt bra!
Så jag måste plugga i tid!
Sen får jag väl, spanska och matte läxa att göra också.
Men nu ska jag packa lite grejer, sen åker jag snart.
Och jag har typ inga sms kvar, smsar för mycket nu...
Har bara 1000 sms kvar som ska hålla i 9 dagar..
Så smsa bara om det är viktigt!
Hörs när jag kommer hem!
Ha en bra dag!
Pusssssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0