Godmorgon

Godmorgon bloggen.
Vaknade runt halv 10 när mamma kom och väckte mig
för att fråga om jag skulle med på hockey.
Men jag ville inte, och jag kunde inte somna om sen.
Så jag la mig och läste i boken.
Har inte så mycket kvar i boken.
Sen gick jag upp och nu ligger jag i soffan med Rasmus!

Just det, jag stängde ju min dörr igår
för jag ville inte att han skulle springa runt och hoppa och källa
men sen vaknade jag inatt och hörde att han ville komma in
han gnällde och tog tassarna på min dörr.
Så jag var snäll och öppnade.

Men idag vet jag inte riktigt vad jag skulle göra
Eller jag kanske skulle vara med Hannah om hon mådde bättre
hoppas på det!
Fast jag måste gå på gudstjänst också.
Men jag har ingen att gå med..
Om någon vill gå med mig så är det bara att smsa!
Hörs senare idag.
pusss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0