God morgon!

Hej Bloggen!
Inget bloggade igår elr något när jag kom dit.
Men jag okade inte för då hade det bara blivit snabbt så a.
Jgg bloggar nu!
Vi gick hem vid halv 3 för då ville pappa hem.
Och det hända ganska mycket på vägen hem.
Jag har inte skrattat så mycket på länge!
Sen träffade vi våra grannar så då pratade vi med dom, och då höll pappa också på!
Jag tycker det är lite små jobbigt när pappa håller på!..
Sen kom vi in vid halv 4 typ, och då la jag mig och smsa en stund.
Men det orkade jag inte så länge.
Så jag somna runt 4.
Sen vaknade jag vid halv 12 först.
Men jag somna om ganska fort så jag vaknade för 40 min sen!
Riktigt gött!
Men där borta hade vi kul jag och hanna skrattade ganska mycket
Innan tolv så åkte jag och hanna till hennes kompisar en stund
Det var faktiskt roligt :D
Sen gick vi hem vid halv 12, och sköt raketer och så!
OCH JAG FICK EN RAKET PÅ MIN FOT!
Haha, Victor trodde det var en sån där man tänder på så brinner den så man kan tända på raketerna.
Men det var en RAKET, så fick jag den på min fot...
Hahahha!
Riktigt roligt var det iaf!
Inga bilder kommer heller, mammas kamera dampade igår.
Fast jag kan lägga ut bild på pappa om jag vill, men jag vill inte..
Men nu ska jag göra något!
Ha en bra dag! :)

Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0