God morgon!

Tjabba!
Jag kunde ha bloggat igår när vi kom hem.
Men jag orkade inte.
Vi kom hem tidigare än väntat faktiskt!
Men jag la mig i soffan och kollade på Johan Falk ist!
Vi kollade på 2 st.
Men vid andra filmen somnade jag!
Så gick jag upp och la mig vid halv 3 när filmerna var slut.
Sov hur gött som helst.
Jag drömde om att vi åkte till Lesjön!
Jag vill verkligen dit igen!
Det var roligt sist...

Men idag blir nog bara att ta det lugnt.
Skolan börjar ju om 2 dagar.
Fast jag frågade mamma om hon inte kunde ringa Annies mamma.
För jag vill till Annies farmor och farfar och hälsa på hundarna!
Så mamma ska nog ringa snart!
Jag gillar ju Albin så mycket jag
Gud så söööööööta dom är asså!
Så om vi åker dit ska jag nog göra mig i ordning snart!
Annars blir det bara att ta det lugnt!

Bild på sötaste Albin

Men jag skriver mer senare!
Och anmäl er till VECKANS BLOGG NU!
Pussssss på er

Kommentarer
Postat av: sofia

Sv; Härligt att höra, hoppas du får en bra dag! :)

2010-01-09 @ 11:52:29
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0