God morgon!

Vaknade av att Andreas smsa till mig.
Men det gjorde inte så mycket ändå!
För er som vill veta så sov jag aaaas skönt i natt!
Somnade på typ 1 min igår.
Riktigt gött!

Men idag blir det bara att ta det lugnt tills typ 4.
För då ska jag göra mig i ordning.
För då följer jag med Tobias på hans match!
För Lina ville att jag skulle hänga med.
Och mamma sa att jag var tvungen också.
Så då ska jag åka bil i 1 timme.
Till Karlskoga.
Där är det minnen elr vad säger du Hannah? ;)
Så jag är borta hela kvällen typ.

Men nu ska jag bråka med min bror ett tag.
För han dampar sönder på mig.
Så då måste jag göra det på han också!
Hörs sen!
Pusssss

Kommentarer
Postat av: hannah

underbara minnen , verkligen!! <3

2010-01-08 @ 12:18:49
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0