Fredag den 13.



När folket kom förut.
Så kollade vi på "fredag den 13"
Och jag är en sån som hatar sånna filmer.
Så jag var lite rädd kan jag säga.
Hannah åkte vid 9 typ.
Och när jag kom upp satt dom där och jag bara: nu är jag här igen! :D:D:D
Och dom svarade inte.
Sen vänder jag mig om och kollar på TV:n, så fattade jag varför dom inte svarade!
HAhahahahah.
Så fula är dom!
Och jag får damp.
För dom skitar ner i hela mitt rum.
Jag trodde dom skulle förstöra min säng också! :o
Men jag ska städa mitt rum imorgon...

Hahhaha, och dom är så jävla dumma.
Dom säger massa konstiga saker som det här:


Nygren: Hannah ta av dig topless,ställ dig under en brygga.
              så ska vi hugga en machete i huvudet på dig och se om du hinner
             känna smärtan innan du dör.
Patrik:man känner ju inte mer bara för man är topless?

Det är synd om dom!
Fast mer synd om mig...
För när filmen var slut så skulle jag gå och stänga av filmen.
Och då håller dom på och säger:
"Vänd dig inte om Tina, det är någon där" typ så.
Och jag blir så jävla rädd, så jag sprang till min soffa och sätter mig med benen i soffan.
Så håller dom på så hela tiden, och jag hatar sånt..
Hahah, men dom var lite rädda när dom skulle gå hem också, så det är rätt åt dom tycker jag! :D

Men nu ska jag skriva klart det här.
Sen ska jag ner och göra mig i ordning så går jag upp hit igen.
Och så sitter jag här ett tag.
Sen tror jag att jag kollar på film och sånt!
Jag ångrade mig.
Ska vara social med Hannah ett tag innan jag går ner! :)
Hihihi.
Men jag skriver nog mer senare!

Tack för dagen söta saker! :) ♥


Kommentarer
Postat av: patrik och patrik

vi tyckte inte att det var läskigt det var kul men kallt

2010-01-06 @ 23:08:41
Postat av: tina

Svar till Nygren och Patrik:

DET ÄR ERAT FEL ATT JAG INTE KUNDE SOVA INATT

2010-01-07 @ 12:22:40
URL: http://tinagriberg.blogg.se/
Postat av: susy

den filmen e läskig

2010-01-07 @ 12:52:57
URL: http://clowdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0