FÖRLÅT NÄSTAN

Dålig uppdatering? svar : JA.
Men jag har vart i stan med skolan, sen stannade jag och Annie där.
Köpte inte så mkt typ.
En stor tröja, men jag hittade en på carlings som jag funderade på att köpa.
Men jag kunde inte bestämma mig.
Så den fick va kvar, sen när jag kommer dit och ska köpa den
så står det en tjej där och håller i den!
JAG BLEV RIKTIGT SUR.
Så det där kommer jag aldrig släppa.
Men i morse i skolan, så berättar en att vi ska på museum.
Och det visste inte vi, vi hade inte fått reda på det.
Så vi åkte dit, men innan det åkte jag hem till Annie och hämta pengar.
På museumet var det drygt.
Det kommer lite bilder på coola Mattias senare!
Och det kommer bild på min goooooa tröja då också!

Men nu ska jag snart äta, sen ska jag va med Annie och Christoffer.
Det blir kul!
JAg var med dom igår också.
Men innan det var jag på gudstjänst, jag kan inte säga att det är tråkigt, man träffar ju kul folk, och så.
Sen råkade jag svära i kyrkan, så en sa till mig, och då började hon att prata med mig och Jonte som också stod där.
Och det var riktigt bra det hon sa, men blev rörd liksom!
Och efter det åkte jag och Annie till Christoffer, och mitt finger blev svullet på vägen dit, och det tycker jag är läskigt...
Sen var vi tvugna att stå ute och vänta på han..
Sen när han kom, fick han typ 2 sms, så då fick han damp
så han kasta mobilen på marken, så batterilocket och batteriet flög iväg, vi hitta mobil, och locket, men inte batteriet, så vi stod där och letade i snön, men det var inte där.
Och jag blev jätte blöt om mina tår.
Till slut gick vi in, så vi strunta i mobilen.
Och då satt vi och prata, sen "kollade" vi på film, jag spola igenom hela filmen, för det är drygt typ..
Sen skulle jag och Annie hem, då följde Christoffer med ut
så han kunde leta efter sitt batteri.
Sen hittade vi det, och det låg på sidan av där vi hade letat.
Fatta vad surt...
Hahahahhaa, men tack för dagen! ♥

Men nu ska jag äta, sen åker jag och Annie till Christoffer!
Hörs senare skulle jag tro!
Pusssssar! ♥


Går inte att vända på bilden...
Men det gör ingenting ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0