:))))

Heeeej
Kom nyss hem från Hannah!
Nu ska jag äta sen duscha sen sitta vid datorn hela kvällen! :)
Bion idag var riktigt bra!
Jag är kär i dom där 3 sakerna!
Sen efter bion var jag och Hannah på stan en stund och köpte armband.
Sen skulle vi gå till bussen.
Så hade vi precis missat den så nästa kom om 1 timme.
Så vi blev riktigt sura!
Så gick vi runt lite och Hannah köpte en t-shirt!
Och när bussen kom, så var den sån där jävla skit. S
å dom hade ändrat bussarna, så man inte kunde betala med pengar.
Så vi kom inte in först.
Men sen var han snäll så vi fick åka ändå!
Så fick vi massa saker av han i bussen.
Sen när vi kom hem åt vi lite mat.
Och sen ringde Martina och pratade så jag inte fatta ett skit.
Sen fick hon förklara igen, men jag fattade inte.
Och sen berättade hon att hon var här!
Så jag gick ifrån Hannah en stund.
Så jag kunde träffa Martina och hennes kille en stund!
Och snacka om att jag har saknat henne enormt! :)♥
Så vi pratade i typ 40 min, och jag var död efter, frös så jag var död som sagt.
Sen gick jag tillbaka till HAnnah, då började vi spela spel på datorn som är as kul!
Sen började vi städa hennes garderob.
Och nu är jag hemma!
Men nu måste jag äta!
Skriver mer sen! :)
Pussss ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0