Dålig blogg.

Dåligt med bloggande idag.
Har inte brytt mig om att blogga idag.
Har vart med Annie, och ingen av oss orkar datorn.
Vi gör massa annat än att dator när vi är
men jag sov ju hos Annie inatt.
Riktigt gött och mysigt var det!
Christoffer åkte hem vid 1 igår kväll sen efter det gjorde vi oss i ordning så somnade vi runt kvart i 2 vi sov i Annies soffa i källaren.
Fyfan så gött!
Vaknade vid halv 11 först, och då tog jag bort lösnaglarna
dampa på dom, fast tummarna tog jag bort igår när jag skulle smsa!
Sen somnade vi om, och då vaknade vi 5 i halv 2!
Sååååååååå jävla gött.
Så vi åt frukost och gjorde oss i ordning så vi var klara vid 4.
Då åt Annie, och då fixa jag naglarna igen, så nu är det bättre!
Sen åkte vi till mig så jag fick äta
Sen bytte jag kläder sen åkte vi på gudstjänst!
Men innan vi åkte dit köpte vi lite godis och tog med
bara för vi är så tjocka, så vi satt där inne och åt.
Sen efter det åkte vi hem typ.
Och nu har jag precis duschat, och ska snart kolla TV!

Men jag skriver mer sen!
Och tack för dagarna igår Annie och Christoffer
och tack för dagen idag Annie! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0