BIO MED SÖTAN IDAG!


Hej bloggen
Hannah väckte mig runt 10 idag!
Jag vaknade vid 9 och mådde as illa.
Så jag plockade upp mobilen och kollade vad klockan var.
Sen lyckades jag somna om.
Sen fick jag sms av Hannah.
Och då låg telefonen i örat på mig.
Fatta att det gjorde ont..
Men då orkade jag inte bry mig jag var trött, sen 5 min senare får jag ett till.
Din tönt Hannah ! <3
Men nu har jag nyss sminkat mig.
Och snart ska jag fixa håret och sätta på mig kläder!
Sen vid kvart i 12 kommer Hannah och hennes pappa och hämtar mig så åker vi och hämtar ut biljetterna.
Sen börjar bion typ halv 1 elr något!
Efter det blir det stan en stund!
Sen åker vi hem och då vet jag inte vad det blir.
Kanske kommer bilder senare!
Ha en bra dag!

Pussssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0