Bääääst

Kom nyss hem från Hannah typ.
Kom vid halv 11 tror jag.
Då blev det att äta lite och så
Och nu sitter jag här och skriver

Dagen har varit as bra iaf!
Kommer bilder imorgon på kläderna orkar inte nu.
Men vi har haft så jävla kul iaf.
Vi typ nördade carlings iaf.
Hahahhaa, jag sprang och kollade hela tiden på människan.
HAhahh, ROBIN <3
Och liiiiite
PETER! <3
ahahah, och när vi skulle åka hem så gick vi förbi carlings, och så ser HAnnah människan där inne och hoppar och ropar PETER.
Och jag hoppar as högt och vinkar till han.
HAhahaha, och det var ju så jävla fult för han såg oss också.
Ahhahaha, så jävla bäääääst.
Sen var det någon människa på mc donald som dampade på oss elr något, och jag och hannah typ dog av skratt hela tiden, dom kollade på oss och sånt.
Sen när vi skulle hem så hade precis bussen åkt, så det skulle ta 1 timme innan nästa buss kom, så Hannah ringde sin mamma så hon kom och hämtade oss vid tåg saken.
Och innan hon kom, så fick jag ett sms som jag inte gillade, så då kastade jag mobilen i snön, sen när jag skulle leta efter den hitta jag den inte.
Jag letade som fan efter den i snön, men det var borta.
Jag sparkade i snön och allt, sen kom den fram, och den var jäääääääätte blöt, men den klarade sig.


Sen när vi kom hem till Hannah, så testade vi kläderna och pratade en hel del om saker och ting, tiden gick as fort.
Och sen vid 10 över 10 så åkte jag hem!
Kommer bilder imorgon tror jag!
Eller sen om jag orkar! :)
Hörs senare
Pussssssssar på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0