5 Januari

Godmorgon!
Jag kan börja med att säga att Spider-Man är skiiiiit bra!
Det var vissa delar i filmen som jag kom ihåg från när jag kollade på den sist.
Som var för ungefär 3 år sedan.
Jag blev lite nervös ett tag i filmen.
När han sa att han skulle sluta vara Spider-Man.
Men det gick bra till slut! :)

Tobias kom och väckte mig vid halv 11.
Då gick jag ner och satte på mig kläder.
Sen gick jag upp och kollade Wallander!
Och gjorde lite nudlar som jag nyss ätit upp.
Har plattången i knät nu så ska jag fixa håret!
Och idag blir det att vara med Hannah, Nygren och Patrik.
Det blir nog kul! :D
Men nu ska jag fixa håret och lägga upp det här.
Och kolla massa bloggar!
Skriver mer sen!
Pussssss


Jag var bara tvungen att lägga upp den här snygga bilden på Patrik!


Vi 4 är bääääst! <3


Älskar dig! :) <3

Kommentarer
Postat av: hannah

vi fyra är nog bäst i världen.

jag älskar dig tina <3

2010-01-05 @ 12:40:39
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0