:) <3333

Ååååååh dagen har vart bäst!
Skolan var faktiskt helt okej idag!
Kul att träffa alla och så, så det var helt okej!
Andreas var lite små jobbig hela dagen bara.
Och vid sista lektionen så gick han ut och satte sig i snön, så jag gick jag med ut så skulle jag skoja med han och sparka snö på han.
Då fick han damp.
Så då tog han snö och kastade på mig.
Så jag fick snö i hela tröjan.
Så liksom a svårt att förklara, men jag liksom a.
Så säger Andreas till Tobias bara:
A: titta vet du vad det här?
Det är bröst!
T: jo jag vet osv.
Hahahha så jävla ful är han!

Sen efter skolan var jag med Hannah.
Och vi var hur glada som helst.
Vi typ dampade, vi hade as kul!

Jag älskar dig Hannah Hamberg!♥

Sen ringde mamma och jag blev as glad.
För då frågade hon om vi skulle åka till Annies farmor och farfar och hälsa på hundarna.
Jag bara : JAAAAAAAAAAAA
Så jag cyklade hem så åkte vi dit.
Jag är sååååå jävla kär i dom där två sakerna!
Kommer bilder nu!


Albin! :))))



Max! :))


Lite trött tror jag han blev!


SÖTNOS VAR DET JA!


Sa jag söt?
Han är bara allmänt farlig.. :o


Max sötnos!


Jag gillar Albin!


Lina (Mamman) är med och leker med Max!


Albin gnällde en hel del innan han fick mat.
Och dom är så himla söta!

Men det fick bli den sista bilden på dom!
Men jag måste säga att dom är det sötaste jag har sett!

Skriver kanske senare.
Annars hörs vi i morgon!
Tack för dagen alla!

Och glöm inte att rösta!

Kommentarer
Postat av: hannah

jag älskar dig också tina,finns ingen bättre än dig <3 aaaw söta hundar! :D

2010-01-11 @ 22:13:10
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0