<3

Nu har jag precis pratat med Annie!
Vi snackade om massa saker.
En sak var att hennes telefon är trasig.
Så hon ska låna min snygga motorola.
Men hon fick låna Amandas också
men det var krånglig elr något.


Visst är den snygg?
Jag älskar den iaf, jag hade den runt 5an tror jag!


Men nu ska jag fixa håret.
Sen ska jag lägga mig tror jag!
För jag vill verkligen till skolan imorgon
för jag vill fortsätta på min söta mössa jag gör i slöjden.
Ni ska få se den när den är klar det lovar jag!
Bloggar nog inge mer idag.
Hörs imorgon.
Pusssssssssar ♥

Kommentarer
Postat av: JENJEN - Dagens outfit i bloggen! (^^,)

Sv: Tack så mycket :) Ja allt är bara bra med mig. Hur är det med dig?



Har precis uppdaterat bloggen iden. Ta dig gärna en titt (^^,)

2010-01-19 @ 07:45:36
URL: http://jenjene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0