24 Januari

Godmorgon bloggen!
Vaknade vid halv 11 någon gång, när jag fick sms.
men jag låg kvar i sängen till kvart i 12.
Det var riktigt gött.
Fast det blev så himla varmt, jag ville sova längre, men det blev för varmt..
Så jag gick upp och kollade lite på TV och åt lite.
Och nu har jag nyss duschat.
Så jag ska snart göra mig i ordning skulle jag tro.
Och så kanske jag ska åka och kolla på Tobias match senare
men jag vill inte dit själv..
Och sen vid 6 ska jag på gudstjänst..
Jag har bara gått på 6 st, det var över 1 månad sen jag gick.
Så jag måste verkligen gå nu!
Sen efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Men vid 9 ska jag iaf se på wallander, skräll mig :D
Men den är riktigt bra som är idag!

BTW, jag har gjort något med min lilltå.
Jag har jäääääätte ont, jag vaknade och jag kunde inte gå typ.
Den är lite blå också, jag vet inte vad jag gjort! : o

Men vi hörs senare!
Ha en bra dag!
Kysssssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0