22:54

Hej bloggen!
Kom hem från Hannah för typ 1 timme sedan.
Vi gjorde typ ingenting idag.
Mest spelat yatzy elr hur det stvas.
Och kollat tv i typ år.
Vi orkade typ inte göra något annat idag, sjukt trött har jag vart också.
Vi kollade på något program och så kollade på "låt den rätte komma in"



Den var faktiskt riktigt bra!
Men när jag kom kollade jag klart på Wallander filmen.
Det är en av de bästa nya wallander filmerna som kommit ut!



Men nu ska jag sitta här ett tag till.
Sen ska jag nog sova en stund, sen kolla hockey vid 3 kanske får se om jag orkar!
Kanske bloggar mer sen!
Pusssssss


Kommentarer
Postat av: Tobben :D

jag har sett lite av den filmen typ när det där på bilden hände när han tömde blod :D

2010-01-03 @ 23:32:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0