22:52

Dagen idag har vart riktigt mysig!
Efter hannah hade ätit så stack vi och köpte chips och dipp!
Och när i var där träffade vi Hanne och Sara och någon annan.
Så då pratade vi en stund.
Sen skulle jag äta fast jag åt inget.
för vi åt tacos och jag gillar inte det.
Sen gick vi upp och kollade på lets dance
och tryckte chips och dipp.
Sen efter ett tag blev jag as trött, så jag somnade ett par gånger!
Så jag flyttade mig från Hannah och la mig i soffan ist.
Sen åkte Hannah, då gick jag ner till den soffan ist
då somnade jag vid mamma.
Och nu har jag typ nyss vaknat igen.
Rasmus hoppade upp och la sig vid mig en gång också!
Aaaaaaaaaas söt, jag vill inte att han ska åka på söndag..

Men nu ska jag upp och kolla film elr något
och mysa med Rasmus!
Och min statestik idag är helt otrolig.
Det var bara 11 som har kollat idag.
Men a så kan det vara ibland.
Godnatt söta människor! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0