19:40

Var aldrig till hundarna idag.
Det gick inte elr något sånt tror jag det var.
Men imorgon kanske vi ska dit ist!
Och imorgon ska familjen till Annie och äta mat också!
Det blir kul skulle jag tro!
Och sen efter det ska jag till ishallen och kolla på min bror som spelar hockey med J18, så då måste man ju kolla faktiskt bara för jag är så snäll!
Och efter der kanske vi skulle åka ist! :)
HOPPAS HOPPAS HOPPAS HOPPAS!

Nu snart ska jag och mamma köra Tobias och Lina på bio.
Kände för att hänga med.
För jag har så tråkigt!
Men det är så jävla gött att bara vara hemma också.
Men någonting måste man ju göra ibland!
Jag har inte vart ute idag ens!
Så det blir nog skönt ändå!
Men nu ska jag sätta på mig lite andra kläder sen om typ 30 min åker vi och lämnar dom!

Hörs senare!
Pusssss


Kommentarer
Postat av: A.C

nu har jag pluggat i några timmar..fan va tiden går fort..shit..märkte inte ens att dt e snart tio:O haha~~ har ont huvudet nu bara för dt.. gillar icke att plugga:p ingen gör dt nog:p haha~~



hoppas du har haft dt bra idag:D

2010-01-09 @ 21:39:26
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0