15:00

Jag har jätte tråkigt.
Fast det är riktigt gött att bara vara hemma.
Jag håller på att skojbråka med mamma för tillfället vilket är lite små roligt faktiskt.
Jag var lite osmart förut också.
Jag blev sugen på varm oboy så jag gjorde det.
Så nu har jag ont i magen..
Men det går över snart!
Och nu sitter jag och väntar på mat!
Och så äter jag lite chips för jag är så hungrig.


Men jag skriver mer senare!
Och anmäl er till veckans blogg nu!
Har bara 4 st som vill vara med än så länge!
Så kom igen nu!
Hörs senare!
Pussssssssar

Kommentarer
Postat av: A.C

HellOOoOo:)



Nu är jag lilla vaken... nästa samma tid varje dag.. runt halv fyra tiden så har jag stigit upp:p ahaha~~ min rutin just nu när jag är ledig:p



vad har du gjort annars på en lördag då?

jag sitter här o fryser faN:( skit kallt ju~~

2010-01-09 @ 16:00:24
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: mikaela

jag vill vara med på veckans blogg :)

2010-01-09 @ 16:32:29
URL: http://kkeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0