15 Januari

Hej bloggen.
Inget bloggande idag, och jag ber om ursäkt.
Men jag har inte haft tid.
Först blev det skola, och då hade vi håltimme.
Då åkte jag, Hanne, Annie och Andreas hem till mig.
Först hämtade vi Rasmus så gick vi med han lite.
Sen in och gjorde toast, det var riktigt gott.
Sen tillbaka till skolan och hade 2 lektioner.
Sen efter skolan mötte jag Hannah
då åkte vi hem till mig, och så hämtade vi Rasmus.
Så gick vi ut med han lite.
Sen hem igen och spelade vi wiiiiiii.
Sen gick vi upp till datorn lite.
och dåå märkte vi att Rasmus var lite konstiga.
han gick bara runt och runt hela tiden och så.
Så frågade jag om han ville ut
då började han hoppa på mig och gnälla.
Så vi fattade att han ville ut.
Och då trodde vi att han ville ut och bajsa, för han har inte gjort det på den tiden han har vart hos oss tror jag?
vi gick hur långt som helst med han, men han bajsa aldrig.
Sen började Hannah att ge exempel på bra platser att bajsa på.
och medan vi gick så kom det en katt
och jag hade världens sämsta skor på mig
så Rasmus började sprinag efter, och jag gled som fan
och jag visste inte vad jag skulle göra.
Men till slut stannade han, och jag trodde jag skulle ramla.
Men typ 5 min senare så fick han något damp.
Så jag ramlade, och typ 5 meter fram ramlade jag igen.
Och då skulle Hannah komma till mig.
Då ramlade hon också, hahaha
då skrattade vi lite iaf!
Men efter ett tag kom vi in, och han hade inte bajsat något
och jag och Hannah skulle åka till henne för hon skulle äta
och då blev Rasmus jätte ledsen..
så jag ville inte lämna han typ, för han skällde typ hela tiden.
Men nu sitter jag hos Hannah och hon ska äta nu.
Men vi hörs senare.
Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0