14 Januari

Kom hem från skolan för inte så längesedan.
Den här dagen har varit riktigt tråkig.
Ingen har typ pratat med mig på hela dagen känns det som.
Jag satt och vänta till jag kunde få åka hem hela dagen.
Så jag kunde få hämta Mr Hemlig, och han ska ni få se nu!
Han är hemma på dagarna sen hämtar vi honom när vi slutat.
Sen när jag kom hem så åt jag.
Och min bror har damp på mig också -.-

Och nu ska jag snart på konfa träff.
Och jag vägrar cykla dit.
Så om pappa inte kör mig åker jag inte dit.
Så är det.
Jag ångrar lite att jag är med på konfan.
Det är riktigt tråkigt.
Så konfan håller på i 2 timmar och en halv timme.
Så hela dagen ska jag tillbringa där!

Men det är bara att smsa om någon vill något!

Men nu ska ni få se vem Mr Hemlig är!
Han sov hos mig i natt.
As söt var han.
För han la sig mellan benen på mig, så han låg på mitt täcke, så jag fick typ inge täcke, men det gjorde ingenting.
Nu har ni kanske listat ut vad det är för något!
Men det här är Mr Hemlig...



Rasmus!
Världens sötaste!




Den sista bilden bjuder jag på!

Men det här är iaf Rasmus!
En hund som vi ska passa till Söndag!
Riktigt mysigt!
Men nu ska jag göra mig i ordning lite.
Sen åker jag tror jag!
Hörs senare ikväll!
Pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0