12 Januari

Åkte hem från hannah runt 7 idag för jag fick bråttom för jag kom på att jag hade Engelska läxa, så jag cyklade hem.
Så hjälpa mamma mig.
Sen fick jag "HEMLIGT" besök.
Av den som ska vara hos mig från onsdag till söndag.
Ingen får veta, utom dom som vet då ;)
Mr hemlig lämnade lite saker, så pratade vi och så.
Så mr hemlig kommer till mig när jag har slutat imorgon.
Då kkkkkaaaaaanske ni får veta!

Så Hannah skriv inte något på din blogg om MR HEMLIG! :D

Aja, mamma hjälpte mig med engelskan och så.
Sen gick jag in i duschen.
Och jag har märkt att jag har världens fulaste utväxt.
Så den ska bort snart!

Men nu ska jag lägga mig i sängen och läsa!
Jag läser världens bästa bok.
Som heter "I Taket Lyser Stjärnorna".
Jag älskar den!

Men nu ska jag lägga upp det sen lägger jag mig och läser!
Men vi hörs imorgon!
Pusssssssssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0