11:49

blogg.se skrämde mig lite förut.
Allt ser jätte konstigt ut.
Men sen såg jag att dom gjorde någonting med det.
Så det blir nog bra snart!


Jag sitter vid datorn och äter nu för tillfället.
Riktigt gott med mat faktiskt.
Och så sitter jag och pratar med Annie på msn också.
Båda är sjuka, det är lite coooolt!
Ska snart börja plugga so!
Och så ska jag kolla på heartbreak hotell elr hur det stavas.
Den går på SF-kanalen, just nu är det pistvakt.
Och den har jag sett så många gånger!
Och jag har bara 300 sms kvar på mobilen.
Och jag får nya om 1 vecka... :(
Inte alls bra, jag blir ledsen i ögat...
Så skicka inge sms till mig nu!
Jag skickar isf!
Hööööörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0