Yeeeah.

Kom hem från skolan för ett tag sen.
Och nu har jag precis kollat Top Model.
Och det var helt klart rätt människa som vann.
Så jag blev riktigt glad! :)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, datorn tror jag det blir ett tag.
Men jag vill till stan elr något.
Men jag har ju tyvärr inga pengar...
Så det blir nog bara dator idag!
Imorgon ska jag vara med Hannah iaf!
Vet inte riktigt vad vi ska göra än, men något kul blir det nog!
Sen på kvällen är det ju dans och det är bäääääst.
Bara att vi bytte låt och dans till showen, så det är inte alls lika kul tyvärr.
Men aja, det är alltid kul att dansa.
Men nu ska jag kolla bloggar och så.
Men vi hörs senare, pussssar


Sooooommar tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0