TV blir det nu!

Nu har nästan alla åkte hem.
Annie och hennes familj är kvar bara.
Hahaha, det har varit roligt.
Speciellt när min älskade kusin på pappas sida var här.
Hon ville leka kurragömma med oss.
Så gömde hon sig, och vi hittade henne på en gång typ.
Sen skulle Tobias gömma sig.
Och då skulle han gömma på vinden.
Så jag och Lina stängde åt han.
Så fick hon leta efter honom, men hon hittade honom aldrig.
Sen började han göra ljud och sånt.
Sen märkte hon att han var där uppe, så skulle hon gå upp.
Men då vart hon lite rädd ett tag sen så sa han:
"Tobias, Tobias, Tobias min lilla vän"

Hahahah jag, Annie och Lina höll på att skratta ihjäl oss.
Så jävla cool är hon!
Hon sa massa annat också, men jag orkar inte säga att nu.
Ska kolla på " I en annan del av köping" nu!
Det är tyvärr sista avsnittet idag... :(
Och efter det blir det att kolla på Wallander.
Lika bäääääääääääst som vanligt.
Tror inte jag bloggar mer idag.
Annars hörs vi imorgon när jag kommer hem efter skolan.
Ha en bra kväll pusssssss på er


Kommentarer
Postat av: Sara [Tävling på bloggen!]

Huhu :D

Vad händer ikväll?

Kram<3

2010-02-14 @ 20:57:36
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0