Tina ska bli blond har hon bestämt.

Har precis duschat typ.
Och nu ska jag lägga mig i sängen och kolla film eller något.
För något ska jag göra iaf innan jag ska sova.
Och så måste jag ju fixa håret men det går fort!
Och så var jag och handla förut.
För jag och mamma skulle köpa något till min bror.
För han fyller år imorgon! :D
Men han var ju tvungen att följa med så det gick inte så bra.
Men vi köpte något till han iaf!
Och jag fick 3 tuggummipaket av mamma för 10 kr! :D
Så dit ska jag och köpa tuggummi iaf!

Och jag har bestämt mig för att jag ska bli blond.
Så jag ska klippa mig snart hoppas jag
sen blondera det MYCKET.
Så jag blir mycket blond!
Folk tycker att jag ska bli brunhårig, men jag vägrar.
och så är det bara!

Men nu ska jag fixa håret.
Hörs imorgon puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0