Skola snart.

Bloggade inte igår när jag kom hem.
Mamma ville inte att jag skulle sitta vid datorn.
Hon tyckte jag skulle plugga, och jag kollade igenom det jags kulle kunna.
Och jag kan matten.
Så a, men jag satt iaf inte där igår...
Men det kommer bilder senare idag från igår.
Så himla coola bilder ändå, men ni får vänta tills jag kommit hem från skolan.
Men jag kommer inte blogga så mycket idag, för jag har prov imorgon.
Så jag måste träna och så, men något inlägg kommer det att komma.
Men aja, nu ska jag göra mig klar, sen åker jag nog till skolan.
Eller a, inte riktigt än, men om typ 20 min elr något.
Men jag har ändå inte fixat håret så.
Men vi hörs när jag kommer hem.
Ha en bra dag pusssssar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0