Sjuk idag.

Igår på träningen mådde jag inte alls bra.
Vilket som var ganska tur.
För vi gjorde samma sak på dansen, och jag vart sur.
Jag tycker det är sjukt tråkigt, aja, sen när jag kom hem la jag mig i soffan för jag mådde inte alls bra, så somnade jag där.
Sen gick jag upp och la mig i min säng, och sov så skönt.
Sen vaknade jag av att jag fortfarande inte mådde bra.
Men jag tog en ipren och la mig i soffan en stund.
Sen gjorde jag mig i ordning och så.
Sen fick jag något damp ryck och började gråta.
Vet inte varför, så jag åkte inte till skolan idag.
Så gick jag upp och la mig och sov, sen fick jag sms då och då.
Sen vaknade jag vid 12 och gick upp.
Så kollade jag på Van Veeteren.
Och den var as bra, sen skulle jag ta något och äta, men det fanns inget.
Så jag bakade ist, men det blev inge bra.
Och nu sitter jag här och kollar lite bloggar och så.
Har fortfarande ont i huvudet, men jag tror jag orkar iväg på konfa.
Men då orkar jag typ inte göra mig i ordning, men om jag får så åker jag nog dit.
Aja, nu ska jag kolla klart bloggar och prata med Hannah.
Sen kolla Top Model!
Hörs senare skulle jag tro pussssss


hihihi söt bild ändå

Kommentarer
Postat av: hannah

vi är ju faktiskt söta! :o

2010-02-25 @ 15:46:57
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0