Reklam nu!

Det var van veeteren på sf-kanalen!
Då vart jag glad, den var bra, fast inte jätte bra, men aja.
Så himla gött att bara ligga i soffan och kolla på TV.
Har precis ätit smörgåsar nu också.
Kollar även på top model, det är ju nytt nu.
Men det är inte så roligt nu i början när det är många kvar och så.
Men det är alltid kul att kolla på det ändå!
Det är reklam nu så jag passar på att blogga lite igen.
Bilderna från dagen och det kommer senare, haha.
Jag orkar inte nu och så, men jag lovar att det kommer komma bilder!
Nu ska jag kolla igen, och så ska jag smsa till någon så det inte blir så tråkigt att ligga här helt själv, för man känner sig inte så ensam när man smsar med någon så det är bra!
Skriver senare kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0