Nu kan jag blogga!

Sådär, reklam+nyheter nu, så jag kan blogga nu!
Dagen har iaf vart super bra.
Först mötte jag Hannah vid bilisten sen gick vi till mig!
Och så började vi spela monopol.
Och vi var helt inne i det, jag tog massa lån och skit jag, för jag ville vinna.
Men det gick inte så bra, så första gången vann hon.
Men andra gången vann jag (Y)
Då körde vi inte lika länge och så, för vi orkade nog inte.
Men sen gick vi till filmcentralen och köpte oss lite godis.
Sen kollade vi hårgfärg till Hannah, och jag ska nog färga det på henne (Y)
Det kommer bli super bra!
Sen kom till Hannah och kolla bröllopsfotografen!
Den var riktigt bra och så.
Men nu ska jag kolla Wallander igen, vi hörs kanske senare, annars imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0