Ligger i sängen och kollar titanic nu!

Har kollat på den i några timmar nu!
Och det är 1 timme kvar, ska nog kolla klart om jag orkar.
Annars så ska jag sova skulle jag tro.
HAr spanska läxa som jag måste göra, men jag hinner med det imorgon!
Men tillbaka till filmen.
Åååååååååååååh jag älskar den, så himla fin är den på något sätt.
Så himla sött, utom när den börjar sjunka som nu... typ.
Kollar jag klart på filmen kanske jag bloggar innan jag ska sova.
Det bror på lite hur trött jag är då.
Annars hörs vi imorgon, ska va med Hannah då! :)
Då ska vi köpa massa godis och sånt, och så ville hon att vi skulle åka pulka och sånt, men det blir nog super kul, om jag inte fryser ihjäl.
Men aja, vi hörs kanske senare annars imorgon puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0