Ligger i sängen och chillar sönder

Stämmer!
Jag har nyss ätit lite och så.
Och nu är jag jätte mätt, så jag la mig i sängen.
Så nu ligger jag här och lyssnar på broken strings.
och dampar lite på Annie, vilket är kul!
Det ser ut ungefär såhär.
kan tyvärr inte prt scr, min dator är för dålig för det.

annie ' säger:
den är liksom tråkig :D
-, Tina Griberg säger:
blogga mer (Y)
annie ' säger:
det var ett jävla tjat !
-, Tina Griberg säger:
hahahah! ;)
annie ' säger:
skoja bara :D
-, Tina Griberg säger:
kul annie, jätte kul..
annie ' säger:
du är inte kul iaf...
-, Tina Griberg säger:
inte du heller.
annie ' säger:
du är ju huuuur tråkig som helst

Nu ska jag och Annie prata om våra STORA problem.
Massa stora pussar på er

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Visst kan jag det :D

Lägg till mig på msn; [email protected]

så kan vi snacka mer där :)

Kram<3

2010-02-16 @ 20:15:14
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: annie

hahahhaaa jadu...

2010-02-16 @ 20:36:10
URL: http://annieaxelssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0