Lägga mig och kolla på sommaren med Göran

Jag gick ner och tvätta mig och sa att jag skulle lägga mig.
Men sen kom jag på att jag är ju ledig imorgon.
Så varför ska jag lägga mig nu?
ojoj, men sen kom jag på att jag kan lägga mig och kolla på sommaren med göran!
Sjukt bra/rolig film.
Imorgon ska jag till stan med Annie och Andreas?
Vet int eom Andreas skulle med men aja.
Annie ska klippa sig vid 1 och så, sen stan en stund.
Jag ska iaf köpa en ny foundation, sen vet jag inte mer.
Eftersom jag sparar pengar till en Iphone så måste jag ju spara pengar.
Men jag vill så gärna köpa ny bikini tills jag ska till Gustavsik med Hannah på tisdag!
Hihihiih, så himla kul kommer det bli <3
Men jag får se hur jag gör, något kommer jag nog hem med imorgon iaf.
Men nu ska jag kolla på film, hörs kanske senare får se.
Annars hörs vi nog innan jag åker till stan!

P U S S A R



Bikinin jag vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0