Köpt skor (y'

Som ni vet, så älskar jag ju mina kawasaki skor.
Men dom är ganska trasiga och så.
Så jag och mamma fick åka till Bergvik IGEN och köpa skor.
Jag vill ju ha kawasaki skor.
Men jag fick inte det den här gången.
För mamma tyckte inte jag skulle köpa det nu på vintern.
Så vi ska köpa det till våren ist <3
Jag och mamma blir alltid osams när det gäller skor!
Men vi lyckades hitta ett par skor för 200 :-
Och jag är nöjd, dom får duga nu ett tag!
Ni får se bild på dom imorgon, orkar inte nu!

Men nu har jag iaf precis duschat och nu sitter jag med en ansiktsmask.
Aaaaaaaaaas gött är det, bara att det luktar mycket choklad!
hehehe, aja, men nu ska jag kolla lite grejer på datorn.
Jag har faktiskt skaffat facebook.
Jag typ hatar det, men jag skaffa ändå.
För ibland blir det ju så tråkigt vid datorn, så jag måste ju ha något att göra.
Så då skaffade jag mig facebook, men jag fattar inte riktigt vad som är så kul.
Men aja, vi hörs senare skulle jag tro, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0