kolla in vem som bloggar :D

Heeeeeeeeeej.
Jag är så glad som kan sitta här igen.
Saknat mig, nej tror inte det, inte så längesedan jag pratade.
Igår vid den här tiden typ.
Och jag är så himla glad.
Mamma hade tagit bort internet, men jag fick det nu!
Bara för jag har vart så duktig och pluggat och vart social.
Men jag får inte sitta här så länge idag.
Men jag kommer nog hinna blogga 1 gång till idag!
Så a, men dagen har vart bra idag typ.
Matte provet gick as bra tyckte jag!
Så jag hoppas att jag kan få VG på det!
Det har inte hänt så mycket i skolan vad jag kommer på iaf.
Var på ungdomsmotagningen med skolan också idag, ja, vad säger man.
Men nu ska jag kolla bloggar och sånt.
Hörs senare, hoppas ni har haft en bra dag!


Sommar tack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0