Klockan är över 9 och det här är mitt första inlägg.

Jag vet att jag är bra...
Hihihih, men jag har vart med Hannah och då har det blivit så.
Och det gör ingenting för mig..
Dagen i skolan har vart (N)
Och då menar jag verkligen det.
Kände det på mig när jag vaknade att det inte kommer bli en bra dag i skolan.
Och så blev det också!
Men när jag åkte till Hannah efter skolan blev allt super!
Först satt vi vid datorn en stund, sen skulle vi åka "pulkis"
Så vi gick till Hannahs föråd typ, men det gick inte att hitta någon..
Så vi gick och åt mat ist, och det var mums, sen köpte vi godis och så.
JAg är dålig på att komma ihåg saker som var roliga, men Hannah kommer ihåg
så då är det bara att kolla in hennes blogg så kan jag skriva mer!
Men nu ska jag äta, skriver mer när jag har ätit klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0