Kilene snart

Godmorgon bloggen.
Har precis gjort mig i ordning.
Gick upp tidigt idag så jag skulle hinna fixa allt.
Och jag är inte klar än.
Hahaha, men jag tog en paus nu!
Ska gå till skolan tjugo i typ, för jag är dryg på att gå och så.
Vi åker vid kvart över 8 typ.
Jag är typ den enda i klassen som tycker det ska bli kul.
Alla andra bara gnäller om att vi fick åka till Kilene typ.
Men jag ska ta med kamera också så det kommer nog bilder senare.
EFter skolan blir det nog bara ta det lugnt som vanligt.
Och kolla på top model skulle jag tro!

Som ni märkte så bloggade jag inge mer igår.
Datorn dog ju, och jag var så trött så jag gick upp ist, och det var gött.
Drömde en massa saker inatt, hahha lite små kul tycker jag!
Men nu ska jag kolla lite bloggar sen packa och leta byxor som jag kan ha ute!
Hörs när jag kommer hem, ha en bra dag alla söta människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0