Jag lever!

Inte haft tid att blogga!
Kom hem för 30 min sen typ, så åt jag då!
Men idag har det var skola, riktigt kul dag har det vart!
Kommer bilder från håltimmen imorgon!
HAhahaha, massa kul hade vi!
Efter skolan var jag med Annie, fast innan så stod vi typ ute jätte länge vid skolan, så Andreas kasta oss i snön typ, och det var inte så snällt, för vi blev riktigt blöta!
Sen hem till Annie och vi gjorde typ ingenting, men roligt är det!
Sen åkte jag hem för jag skulle städa vi datorn
men när jag kom hem såg mamma mina fina skor, och fick panik.
Så vi åkte till Bergvik och köpte skor till mig, men dom jag ville ha var trasiga, så jag köpte ett par andra, men dom ska jag inte ha ändå.
JAG HATAR VINTERSKOR!
Kommer aldrig kunna ha riktiga vinterskor...
Men jag ska snart köpa nya kawasaki skor som jag älskar!
Sen åkte jag och Annie till ishallen och kollade på hockey.
Fast vi kollade typ ingenting, hahah.
Men massa prat och sånt blev det!
Massa kul var det iaf!
Och sen åkte jag hem och åt och nu sitter jag här och skriver.
Ska snart lägga mig i sängen och kolla på film och smsa!
Har ju nya sms, så jag är lycklig (a)
Skriver kanske mer sen får se!
Annars hörs vi imorgon elr något puss på er!


Världens bästa skor! ♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0