Hemma och är trött

Kom hem för typ 30 min sen, för jag skulle äta.
Och nu har jag precis kollat på Melodifestivalen.
Inte det bästa jag vet man aja.
Dagen har iaf vart bra kan jag säga!
Jag och Annie tog vår tur till Lövnäs, och jag hade världens bästa skor på mig, så jag blev verkligen inte blöt elr något sånt.
Sen träffade vi Hampus och köpte godis.
Det var gott, men jag trodde jag köpte för as mycket.
Men det kostade bara 22 kr, det var ju riktigt billigt kan jag säga.
Sen efter det stod vi där och pratade, och jag frös som fan.
Sen cyklade vi till Annie, fast Hampus skulle hem och äta först.
Och på vägen hem, dog jag typ 75487457848 gånger.
Det var ju jätte kallt åt mina fötter...
JAG HATAR SNÖ!!!!
Det måste bli sommar nu!
Sen när vi kom till Annie så fick jag tofflor på mig så det blev gött.
Sen kollade vi på TV och sånt, sen kom Hampus igen.
Men vi gjorde typ ingenting, för vi var as trötta typ.
Sen kom mamma och hämtade mig, för jag vägra att cykla!
Då blev det hem och äta, men jag åt ingenting ändå.

Men nu väntar jag på att Beck ska börja.
Så lägger jag mig i soffan och kollar på det, så kan jag sova lite.
Är riktigt trött ... :(
Men vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0