Hejsan bloggen!

Kom hem från skolan för 1 timme och 30 min sen.
Och jag har kollat på TV och ätit lite nu.
Skolan idag har vart riktigt rolig.
Jag tror jag kommer få träningsvärk i magen, för jag har skratta as mycket idag, men då har det vart riktigt kul också!
Vi hade vikarie idag också, och det var riktigt kul.
För han tycker jag gnäller hela tiden, och att jag aldrig skrattar elr ngt.
Hahaha, men sen när jag gjorde det blev han glad! :P
Aja, och sen på Matten fick Fredrik damp på mig? :o
För Anton sa att han inte kunde sitta bredvid mig för vi pratar.
Men det är alltid Anton som börjar prata med mig.
Sen fick då Fredrik damp på mig, och flytta på mig.
Ajaaaaaaaaaaaa, och nu ska jag snart äta igen typ.
Men vi hörs senare, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0